Historia
En 1819, aquest artefacte era utilitzat com un mitjà de transport, s'utilitzava en els trens, però era un sistema amb molts errors, ja que no Existia la Manovella, així que aquest artefacte era molt poc conegut i utilitzat.
El 1900 ja es va començar a buscar un model més modern per l'època, però fracàs novament.
El 1990 el científic Rober Ford K. qui faig servir aquest artefacte per al primer carro amb aquest dispositiu, qui ho va fer molt bé, i va funcionar a la perfecció.
Es desconeix el creador, però es dóna origen a Egipte, això l'únic es desconeix, fins a la data recent. 2014.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada